Tillsammans!



Tillsammans klarar vi mycket!
Idag har det varit en sjukt stressig dag. Jag har varit i skolan hela dagen, galet många timmar.
Samtidigt är det kanske idag jag har lärt mig som mest!
Det känns kul att lära sig mer av vårt program Selector inför praktiken!
Ikväll har jag dessutom varit supereffektiv och städat och ordnat upp på mitt rum.
Är trött på förkylningen men kanske blir det bättre nu när dammet är borttorkat!


Tack för idag gruppen! Jag lär mig massor av er även om vi pendlar mellan glädje och irritation.
Och tack alla mina vänner ute i Sverige! Ni är ett otroligt stöd! <3


I morgon drar det igång! ;)


Kommentarer
Postat av: dudy

vi kommer äga hela etern :)

2010-03-12 @ 21:42:09
URL: http://dudy.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0