Det var en annorlunda helg...



Jag har varit ganska lat i helgen, har inte haft någon ork i kroppen och igår hade jag nästan ont i hela kroppen. Men har iaf suttit i skolan en del och jobbat med mitt reportage. Känner mig dock inte så nöjd. Vet inte varför jag inte får till det.

Det har även varit sanningens helg. De som är inblandade vet vad jag menar. Jag tror på att alla människor egentligen är goda men så går något snett och allt vänder. Det finns gränser för hur mycket en person orkar med. Vissa saker tycker jag är svåra att förlåta, sånt som har satt sig på djupet... Det är tråkigt när vänner blir osams och det är svårt att stå mellan men jag vill trots allt göra det för jag tycker om dem så mycket.

Jag vet att jag gör dumma grejer ibland men i nuläget känner jag mig faktiskt inte så hemsk. Jag har inte sårat människor så att de har gråtit, jag har alltid försökt att peppa och jobba för en enhetlig grupp. Alla vet vad de har på sitt samvete, det är där sanningen finns...

Ibland kan även jag få dåligt samvete fast jag vet att jag egentligen inte borde ha det....men man är ju inte mer än människa...



Bara två veckor kvar i Båstad. Hoppas på mycket kärlek och sanning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0