Halleluja! Tror du på...

...naprapater?

Idag har jag varit iväg och gjort ett reportage till ett skolarbete. Otroligt intressant om alternativ sjukvård. Jag har ju dessutom fått en diagnoas, ibs. Nu fick jag veta att jag har fel på mjölten och att kroppen då blir överhettad och samlar vätska. Man ser det på mina svullna ben, på ryggraden och på min puls. Jag vet att det låter flumflum, men när man lever med ett problem som det inte finns medicin till så får jag hopp och känner glädje så fort jag hör att det finns något att göra åt det. Hoeopat trodde han var lösningen... Kanske därför man har svårt att gå ner i vikt också. Gud, tänk om det var så och att det finns en lösning? Halleluja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0