Kan inte saker och ting bara ordna upp sig snart?

Den här frågan ställer jag mig själv ett antal gånger om dagen. Vad är meningen med allt?

Malmö eller Båstad i sommar? Det har varit veckans fråga. Det har snurrat rejält i mitt huvud de senaste dagarna och sova vet jag knappt vad det är för något. Att pendla mellan glädje och ångest, ångest och glädje är hemskt. Det är inte min grej. Vill ha lite mer trygghet i livet. Förmodligen blir det dessutom ingen utbildning till hösten vilket innebär att jag nog ganska snart måste börja panikleta efter nytt boende i Malmö.

Jag har även åter igen insett att kärleken inte är en kär lek. Den är brutal och man får bara acceptera....

När ska allt ordna upp sig????

Kommentarer
Postat av: D

Kära problem är hanterbara!

2010-05-21 @ 22:04:24
Postat av: Anonym

afan, ska du jobba i malmö?

2010-05-22 @ 08:06:59
Postat av: Anna

Frågar vem?! :D

2010-05-22 @ 10:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0