Favorit i repris...

1. Vad gjorde du imorse? Segade och tog sovmorgon...
2. Din senaste resa? Kristianstad.
3. Något smeknamn? Ansan, Annis, Sötis ;P
4. Pappas namn? Anders
5. Vilken är din favoritdricka? Mjölk eller skumpa!
6. Tatuering? Jepp!
7. Kroppspiercing? Nope.
8. Hur mycket gillar du ditt arbete (0-10)? Börjar bli trött på att vara student...
9. Födelseplats? Södertälje BB
10. Favorit semesterort? Madrid, London, Cádiz (Spanien), Madeira och i Sverige är Ystad fint på sommaren. Det ska finnas badmöjligheter
11. Har du nånsin vart i Afrika? Yes, Marocko och givetvis red jag kamel ;)
12. Någonsin stulit en trafikskylt? Nä, orka!
13. Varit med i en bilolycka? Nja, några små krockar men då har jag själv inte kört.
14. 2 dörrar eller 4 dörrars? Spelar inte så stor roll för tillfället.
15. Vad ångrar du? Att jag inte har tagit vissa chanser. det är bättre att ångra saker som man har gjort än att ångra något som man itne har gjort.
16. Din favoritkonstnär? Dali, har sett hans tavlor i Stockholm och Madrid.
17. Vart vill du resa och varför? Jag älskar stränder och solen, så gärna dit. Annars New york...Stockholm eller Jönköping hade också varit fint. träffat vännerna <3
18. Favoritnummer? 6, 9 och 16
19. Favoritfilm? Notting Hill, Satc, PS I love you.
22. Favoritmat? Hemmagjord sphagetti och köttfärssås, finns det något godare?
23. Favoritdag i veckan? Fredag, alla brukar vara så glada då!
24. Favoritmärke på kroppstvål? Barnängen rosor
25. Favoritserie? SATC
26. Tandkräm? Colgate...
27. Favoritdoft? Hmmm DKNY rosa.
28. Vad gör du för att koppla av? Sover, bastar eller surfar. Promenad är heller inte fel!
29. Meddelande till dina vänner som läser detta: Jag gillar er, ni har säkert märkt det (hoppas jag). Skulle inte klara mig utan er helt enkelt!
30. Hur ser du dig själv om 10 år? Jag har ett grymt radiojobb och träningen är min andra passion. En mysig kille finns även med i bilden! Haha det har jag sagt i många år nu...
31. Vad gör du när du är uttråkad? Kollar på SATC eller ringer en vän. Facebook, inte att förglömma.
32. Vad tycker du om att få? Pussar, överraskningar, kärlek och positiva besked.
33. Senaste person du var kär i? Haha, tror du att du får veta det...tttsss

Kommentarer
Postat av: Frida

Skulle inte klara mig utan dig heller sötnos :)

Hihi senaste personen du var kär i, haha I know who it is :D För visst är de han?? ;)

2010-09-12 @ 16:09:35
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0