Hallå, borde du inte kunna det???

Idag har det varit en intensiv men bra dag. Har varit uppe i lägenheten och fixat, snart är det klart. Ev får ni se någon bild inom de närmsta dagarna ;)

Sen skyndade jag mig ner till skolan i halv storm. Där lekte vi med ProTools i 3h(ljudredigering). Riktigt roligt, speciellt nu när jag fattar lite. Men när jag skulle lära mig det i våras var jag inte lika positiv, I know..hahah! Nej idag hade jag problem med något helt annat. MAC, äpplet ni vet. Jag har under mitt 25 åriga liv nästan aldrig använt Mac och nu var det dags. Tacka vet jag PC, inte alls lika krångligt. Bara som en sån sak att ta bort en fil. Varför kan man inte "deleta" en fil? Varför måste man dra den till papperskorgen? Helt ologiskt men jag ska nog bli vän med skolans datorer...om någon vecka :P

Ikväll bär det av till Lund. Ska besöka studentradion med bästa Maln och Peter, riktigt nice :D


xxx

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om några veckor kommer du älska Mac och hata PC! ;)

2010-09-10 @ 10:39:12
Postat av: Linnéa

haha, konstigt mitt namn försvann, det va jag som skickade det första :P

2010-09-10 @ 10:39:58
Postat av: Ville Niskanen

Ahh älskar Mac!!

2010-09-10 @ 11:02:13
URL: http://villeniskanen.blogspot.com
Postat av: dudy

Maln.. snyggt ;)

2010-09-10 @ 22:29:53
URL: http://dudy.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0