Linser av, glasögon på!



Vaknade inatt tunt kl 04 och bara kände, NEJ! Något är fel. Jag borde sova gott nu eftersom jag var så trött igår men icke. Ungefär samma snabba, hemska känsla som när man får öroninflammation. Det kommer helt utan förvarning. Men självklart var det inte öronen utan halsen. Alla som känner mig vet att jag är ett halsbarn och att jag borde ha tagit bort mandlarna för länge sedan.

Jag fattar inte alls. Igår mådde jag hur bra som helst och idag är jag så svullen och kan inte svälja. Det är skrämmande likt halsfluss, måtte det inte vara så. Jag har skola nästan varje dag nästa vecka + att jag ska sätta in tandställningen :S Det är bara att vänta till måndag, då lär jag veta...

Nu ska jag göra en sista kraftansträngning och åka iväg till Lund och få teknikgenomgång på studentradion. Vore krångligt om jag hoppar över den, så det är bara att bita ihop. Sen ska jag hemma och kurera mig!


:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0