Hej på dig!



Jag har slarvat lite med att uppdatera dig, inte bra. Men jag lovar att bättra mig! Mycket nu när man har börjat nytt jobb och ska få in så mycket som möjligt i huvudet på kortaste tiden. Men visst kommer jag växa i Drivhuset, den saken är klar!

Jag har också insett hur härligt det är att få jobba, ha fasta tider och veta vad man ska göra. Man äter bättre och blir verkligen sugen på att röra på sig när det blir kväll. Kontorsråttan vill röra på benen! En annan sak är att ha helg. Det va länge sedan...vara fri till att göra vad man vill!

Nu ska jag springa till tvättstugan (okej man kanske inte är fri helt och hållet ;D men jag klagar inte).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0