Alla hjärtans dag!


Kramar och pussar till nära och kära!
Hoppas ni får en fin dag och en bra start på veckan.

Måste berätta om ett gammalt minne just från Alla hjärtans dag.
När jag tänker efter minns jag inte så många 14:e feb, någon gång gjorde jag och min syster middag till mor och far, hjärtpasta ;) Och ett år fick jag ett bärnstenshjärta av pappa. Men ett år, i Jönköping, kändes det som alla va par så vi singlar bestämde oss för att gå ut. Jag klädde upp mig över öronen. Röd, stor tyllklänning och lockigt hår.

Klockan 21 skulle Cissi och Eric komma och vi skulle förfesta. Tidigare under kvällen ringde Cissi och sa att hon var sen..hon trillade in runt kl 23 har jag för mig. Och Eric , hehe, han ringde 5 minuter i 10 och sa att han inte orkade. Jag blev ganska sur och sa vad jag tyckte om hans beteende.

Till slut gick iaf jag och Cissi ut på krogen. Ganska misslyckad kväll. Förfesten blev inte av, jag var uppklädd och på krogen sen va det inte så mycket folk. I vanligt fall brukade folk klä upp sig  ovanligt mycket på klubben Caj, men självklart INTE  den här kväll hahah! De flesta hade jeanse eller så. Snacka om att jag kände mig dum! Dum, ensam och arg på Eric... Pratade inte med honom på några veckor. Haha, Eric, om du läser det här. Du vet att du är förlåten, tycker jättemycket om dig :)

Vilken Alla hjärtans dag...jag minns den iaf ;)




Och Danne, grattis på födelsedagen..hmm hur gammal är det nu du blir?
Hehe, 30 närmar sig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0