Ansiktets lagar....

Haha det här finns garanterat inte med i lagboken, nu ska det handla om skönhetslagar!

Äntligen fredag och jag har fått träffa Anna. Vi var dessutom på sminkkurs och Anna blev ännu finare och fick med sig några trevliga prylar ;)

Innan


Och efter...




Så söt och snygg!

Jag lärde mig tre nya saker.
1. Det finns en kräm man kan ha på ögonlocken som gör att ögonskuggan sitter bättre och det blir inte "linjer" efter en halsvettig- och blåsig dag.
2. Det finns en spray som man kan spraya över hela ansiktet när man är klar för att allt smink ska sitta längre. Ofta det som är problemet ju...
3. Och vårens nya läpptrend. Läpparna ska vara mörkare i kanterna och ljusare i mitten. Inte a la 90-talet direkt med mörk penna och nästan vitt läppstift men man kan ta något ljusare mitt på munnen eller tex ljus ögonskugga. Får väl göra ett försök...

Sen fikade vi lite. Spana in den lilla söta saken!
Den va inte farligt stor, därför unnade jag mig den.
Sex and the city-muffin och grönt "förbrännings te" ;)


Nu har jag dessutom varit ute och joggat så jag hoppas att den lilla sötisen låter bli min mage och lår hehe!

Härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0