Idag berättar jag om Frida!


Ja du kanske undrar vem det är jag sitter och pluggar med varje dag!? Frida, en riktigt trevlig lundatös, vi är ganska lika och så hjälper vi varandra så gott det går! Så idag hyllar jag Frida ;)


Så här kul är mina dagar...

Men vi lyckas göra det ganska roligt och det är ju egentligen intressant. Bara det att jag är så van vid att få tycka och tänka och de egenskaperna måste jag stänga av helt nu. Hur ska det gå?! Ni känner ju mig ;)

Måste kanske även nämna något om stormen hehe. Galet! Men det finns hopp för solen är faktiskt varm och det var fantastiskt vackert i förmiddags i Lund!

Staden jag drömde om att plugga i....till sist hamnade jag här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0