Stackars er...


Massor av snö. Jag lider med er samtidigt som jag njuter av +7 och lite regn ;)

Dagens föreläsning va sådär, just nu har vi ingen retoriker till föreläsare. Han försöker nog men det blir mest torrt och tråkigt! Suck och stön.

Min helg då? Ja det blir mycket plugg. Hade hoppats på att få mina böcker idag men det ser just nu mörkt ut :S Typiskt...

Ska även vårstäda lite, tvätta kuddar och så, samt kurera mig. Förkylningen känns bättre idag men luftrören mår sådär. Hoppas att jag iaf kan ta en promenix i morgon...

Nä, kanske dags att sätta igång och göra något nyttigt. Läsa och så ska jag gå till postlådan, den är ju alla hjärtans dag på måndag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0