04 Din största önskan



Nästa punkt på min lilla lista, min största önskan. Den är svår, på riktigt...

Min första tanke är att om jag berättar vad jag mest av allt önskar mig, då slår det väl inte igenom?!

Största önskan..det är väl egentligen att alla nära och kära mår bra och är lyckliga. Är man bara lycklig så klarar man sig långt. Men om jag säger såhär, det finns några mer materiella saker jag önskar nu.

* Resa till solen!
* Ny mobil.
* A....ttsss säger jag inte, hehe!
* ....Något som tillhör vardagen.

Så nu har du kanske fått något att klura på! ;)
Det här med att skriva efter listan, vissa ämnen är svårare än vad jag trodde att de skulle vara.
Får se hur det blir med nr 05...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0