08 Någon du älskar


Eftersom jag fortfarande är singel så har jag valt ut en annan betydelsefull person, ingen loverboy.
Vem skulle jag välja, det var första tanken. Jag älskar ju många! Men min första tanke gick trots allt till min moster Ia.

När jag var liten var hon min stora förebild. Jag ville ha hennes långa klänningar, långa dinglande örhängen för att inte tala om hennes fullproppade necessär när vi var på semester. Jag kunde inte alls förstå att hon kunde packa med sig så mycket, vad hon behövde allt till...(idag förstår jag bättre hehe).
När jag var yngre brukade hon dessutom skicka brev till mig, handskrivna på rosa brevpapper. Otroligt fina, jag har kvar dem...

Moster har alltid funnits där och hon är otroligt fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0