15 – Något du ångrar

Haha, skojar du!? Finns ju massor!

*Att jag lärde mig gilla godis och annat onyttigt.
*Att jag inte pluggade på bara en ort (men det har funnits fördelar med att vara på 6 universitet, hehe, alla vänner...)
*Alla mina flyttar, vissa har dock varit nödvändigare än andra.
*Att jag inte alltid sagt vad jag tyckt.
*Att jag låter folk vara elaka mot varandra.
*Att jag krusat killar som bara leker med mig.
*Att jag inte pluggat mer utomlands, högstadiet, gymnasiet.
*Att jag inte började dansa balett när jag va liten.
*Att jag inte har bättre tålamod...

Men allt som allt så är jag ganska nöjd. Att man tar vissa beslut, inte alltid så bra, leder ju till att man sen tar bättre beslut. Man lär sig på resans gång.

"Erfarenhet är något man får när man inte får som man vill."






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0