En dag i bilder...

Idag är jag sliten så det blir mest bilder. Häng med!

Tåget mellan Malmö och Lund 06.35. Tenta väntar!

Efter tentan så firade jag, Frida och Hanna. Grekisk restaurang i Lund. Riktigt smarrigt men jesus vad mycket vitlök!

Tåget mellan Lund och Malmö. Det börjar bli grönt på åkrarna :D

Väl hemma gick jag igenom min klädkammare. Kolla in den här! Kan säga att den åker nu..hehe!


Nu känner jag mig mest tom i huvudet, riktigt trött. Det kändes dessutom konstigt att lämna Frida och Hanna. Riktigt fina tjejer och det kommer kännas tomt att inte träffa dem varje dag... Stor kram till er <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

stor kram till dig med:) saknar er redan! hihi

2011-03-26 @ 20:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0