I vått och torrt



Fjärde pluggdagen, vi har varit galet duktiga den här veckan och jag känner hur extremt mycket jag har lärt mig. Kan inte fatta det...

När man lär sig om lagarna och sitter och pratar så kommer vi även in på livets roliga eller svåra frågor. Jag har nog lärt känna mina nya vänner mer än vad jag trodde jag skulle göra. När vi pluggar arv pratar vi om begravningar, död och hur man känner för det. Äktenskapsbalken, ja då handlar det om hur man vill gifta sig, otrohet, drömmar om hus och liknande. Det finns mycket att prata om och eftersom vi umgås många timmar om dagen så blir det lite, vänner i vått och torrt. Vi delar roliga och tråkiga beslut och besked och idag så fick Frida ett tråkigt besked och självklart blir man påverkad och tycker synd...stor kram till tappra Frida!



Nu finns det ännu en till hundängel i himlen <3 Kanske den finaste av dem alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0