Omstart


Nu har jag börjat mitt nya liv på flera olika sätt. Ett av dem är det fysiska, vi kan kalla det "Playa 2011". Har köpt hem lite inspiration!

Läste en intressant krönika om att "fusk" faktiskt är okej. En tjej som skriver om att man har alltid velat se naturlig ut, man ska inte se sminkad ut, hårets färg ska se naturlig ut men att man lätt tröttnar och ibland vill ha ett rött läppstift. Jag håller med henne, allt behöver inte se naturligt ut! Man gör det man känner för och det man mår bra av! Se bara här vilken skillnad med lite "fusk"..(bilden nedan) På torsdag ska jag tex färga håret ljust, inte för att det ser naturligt ut på mig utan för att jag gillar det! Skulle jag ha naturligt så skulle det helst vara råttfärgat...

Och när inspirationen tryter?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0